Hard working girl

Heeeeej! Har inte bloggat på asalänge nu. MEN! Har haft så himla mycket i min hjärna och att göra på senaste tiden. Jag har ju liksom blivit med jobb! Så jäkla skönt, roligt och spännande! På Espresso House alltså, som barista då. Superkul! Jag var där och provjobbade förra veckan, skulle ha fyra provdagar, men efter två dagar så hade jag jobbet. Jag tror verkligen att jag kommer trivas superbra där, tjejerna som jobbar där är supersnälla och verkar assköna. Så ja jag är verkligen så glad för det här jobbet, och snart ska jag på baristautbildning också, så då kommer jag lära mig ännu mer. Känns som att alla bitarna börjar falla på plats nu, och jag trivs bara bättre och bättre här nu. Jag ska inte vara så lat med bloggandet nu, utan nu kommer det bli som vanligt igen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0