a smile is the prettiest thing you can wear

Vaknade skrattandes hemma hos Max i Malmö idag! Jag, Anton och Max var ute och dansade till klockan fem imorse på KB. Innan dess var vi på Far i Hatten, ett av de schysstaste ställen jag varit på, med färgade glödlampor omaka stolar och fåtöljer, finfina bord och bra gammal musik! Och gårdagen var bara så sjukt najs och rolig! Garanterat en av dom bästa utekvällarna, och vi skrattade HELA tiden åt allt och alla! Men mest åt varandra. Vi fick sova på en gigantisk uppblåsbar madrass och Max var överlycklig att vi var där och idag köpte vi den största familjepizzan jag någonsin sett och så kollade vi på Kung Pow och skrattade lite mer. Och det var verkligen behövligt, har varit superglad hela dagen idag och jag känner att allt kommer vända nu. Har ett nytt projekt på gång som kommer bli fab när det är klart, har saker planerade för veckan (återkommer om det), har satt upp ett asbra träningsschema och har börjat bocka av saker på min att göra lista. Är taggad på livet igen och det känns så jävla underbart! Från och med nu ska jag fortsätta vakna skrattandes för jag är ändå rätt awesome!  


Kommentarer
anna bergquist lööw

Låter härligt det där Sötnöt...:)

2013-10-07 @ 07:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0